محمد شایانمحمد شایان، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

فرزندان باهوش من

تولد آقا شایان

1394/12/19 11:59
نویسنده : لادن
28 بازدید
اشتراک گذاری

آقا شایان در ٩ ام اسفند ماه سال ١٣٨٧ بدنیا اومد (درست اول ربیع الاول) و من و باباش مژده اومدنش را از قبل به همه داده بودیم. اونروز من و باباش و مامان کتی و دایی نیما و عمه فرشته شایان و نیلوفر جون با هم رفتیم بیمارستان آتیه و تا بدنیا اومدنش در ساعت نه و سی دقیقه صبح روز یکشنبه لحظه شماری کردیم.

خلاصه این پسر خوشگل باهوش بدنیا اومد .

خانم دکتر شایان خیلی مهربون بود و اسمش اشرف السادات جمال بود.

من دقیقا ٦ ماه مرخصی زایمان داشتم و از این مدت حدود یکماه هم خونه پدر بزرگ شایان جون زندگی کردیم. چون فصل بهار بود و پسر کوچولوی من به گرده درختها آلرژی داشت. خونه ما هم داخل یک محوطه بزرگ پر از دار و درخته.

بعد از شش ماه برای شایان کوچولو یک پرستار مهربون به نام زهرا خانوم گرفتیم و تا سن یک سال و نه ماهگی شایان  از صبح تا بعدازظهر با پرستارش  بود.البته مامان هر دو ساعت یکبار به نی نی باهوشش سر می زد و بهش شیر می داد.

بعدش با موافقت پرستارش شایان صبح ها با مامان به مهد کودک اداره می رفت و دیگه دوست نداشت خونه بمونه. البته اوایلش یک کمی سخت بود .بخصوص که با فصل زمستون مواجه شدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)